Skip to content

Mężczyźni i ich wyczucie sytuacji

by w dniu 11/09/2013

Dzisiejszy order facepalma otrzymuje mój rodzony tatuś.

Otóż tatuś pojechał był na konferencję naukową za granicę. Będąc tamże i zobaczywszy różne sklepy i stoiska z lokalnymi wyrobami, wymyślił, że kupi jakiś fajny prezent dla mojej mamusi. Po bliższym przyjrzeniu się asortymentowi, zakupił dla niej niezwykle, prawda, romantyczną parę ciepłych kapci.

Tatusiowa dyplomantka zobaczywszy to wyemitowała z siebie „Panie doktorze, pan chyba ochujał” i zawlokła tatusia do stoiska z biżuterią, po czym kazała mu wybrać z kilku rzeczy, które uznała, ze mojej mamusi się spodobają.

Tak więc moja mamusia w prezencie otrzymała biżuterię z bursztynami i parę ciepłych kapci.

O trzy rozmiary za dużych.

From → Rodzinne

2 Komentarze
  1. „Panie doktorze, pan chyba ochujał” zrobiło mi wieczór :D

  2. Śmieszne rzeczy tu wypisujesz :) dobrze, że tato miał tą panią pod ręką.

Skomentuj

