Skip to content

Upewniłam się, iż jestę seniorę

by w dniu 16/09/2013

Znajomy zalinkował na fejsie artykuł pt „Upewnij się, że czujesz się młodo” a.k.a. wtf miesiąca. Polega to na odpowiedzeniu sobie na 50 pytań oznaczających najczęstsze objawy nieuchronnie zbliżającej się starości. Mając lat mhmści mhmć i odczuwając przytłaczającą rzeczywistość potrzebuję czasami poczuć się młodziej, więc z zainteresowaniem kliknęłam w odsyłacz, ale dowiedziałam się tylko, że jestem seniorem od dziecka.

Oto moje ulubione punkty:

  • 3. Mówienie: „kiedy ja byłem młody, tak się nie działo” i 4. Mówienie: „za moich czasów” – [Zwłaszcza od czasów reformy systemu edukacji w Polsce. Albo kiedy deszcz pada w bok – za moich czasów padał w dół, psze pana!]
  • 6. Nieznajomość muzycznych hitów z pierwszej dziesiątki najpopularniejszych list – [Jak wszyscy słuchali New Kids On The Block to ja słuchałam the Beatles; teraz jestem już na etapie lat .70! A tak serio, może to kogoś zaskoczy, są ludzie, którzy słuchają tego co im się podoba, a nie tego, co jest akurat modne; co więcej, nie wstydzą się tego]
  • 7. Coraz bardziej owłosione uszy, brwi , nos, twarz, etc. – [ale wąsy depiluję regularnie!]
  • 8. Niechęć przebywania w hałaśliwych pubach – [no bo trudno pogadać ze znajomymi jak jest hałas, nie?]
  • 9 Częste mówienie o różnych dolegliwościach – [w Polsce nie działa – licytowanie się na dolegliwości jest ulubionym sportem narodowym]
  • 13. Zasypianie przed telewizorem – [mam to od dziecka, liczy się?]
  • 14. Konieczność udawania się na popołudniową drzemkę – [to inni tak nie mają? O.o]
  • 15. Spostrzeżenie, że nie ma się pojęcia, co mówią młodzi ludzie – [zwłaszcza jak są debilami, którzy nie umieją powiedzieć o co im chodzi]
  • 21. Unikanie podnoszenia ciężkich rzeczy z powodu bólu pleców – [to do tego trzeba być seniorem?! O.o]
  • 22. Narzekanie na to, że w telewizji są „bzdury” – [NO KURWA]
  • 23. Gubienie okularów, toreb, kluczy – [to ten Niemiec mi chowa!]
  • 24. Zmiana preferencji co do stacji radiowych – w Polsce seniorzy najczęściej słuchają Programu 1 Polskiego Radia – [zgadza się, zmieniłam preferencje – kiedyś słuchałam radia a teraz nie słucham radia.]
  • 26. Zaczynają cię interesować targi antyków – [Już dawno zaczęły, kiedy interesowały mnie antyki. Aktualnie interesują mnie rzeczy, które aktualnie mnie interesują.]
  • 27. Spędzanie wieczorów z grami planszowymi zamiast na mieście – [No kurwa! A poza tym co, jest jakiś obowiązek „bywania na mieście” wieczorem, zamiast robienia czegoś co się lubi?]
  • 28. Preferowanie samochodów, których modele coraz trudniej znaleźć na rynku – [zwłaszcza podobają mi się takie z lat .30]
  • 32. Nigdy nie wychodzisz bez płaszcza – [kamon, ja w Irlandii mieszkam]
  • 34. Już nie udaje ci się stracić dwóch kilogramów w dwa dni – [Ojej, jakie to słodkie. Co paliła osoba, która to wymyśliła? :)]
  • 40. Wydawanie dodatkowych pieniędzy na sprzęty domowe, a nie nocne wypady – [zabawne stwierdzenie w kraju, w którym na nową lodówkę oszczędza się przeciętnie rok]
  • 41. Sprawdzanie prognozy pogody przed planowanym wyjściem z domu – [to inni tak nie robią? O.o]
  • 42. Umieszczanie przedmiotów codziennego użytku w niewłaściwym miejscu – [np.: parasola w dupie autora tej kompilacji?]
  • 43. Obsesyjne pielęgnowanie ogródka lub dokarmianie ptaków – [a koty się liczą?]
  • 44. Prawdziwe rozerwanie się z krzyżówką czy sudoku – [prawdziwie rozerwać to się można granatem; ja pierdolę, kto to tłumaczył?]
  • 46. Rozważanie odbycia wakacyjnego rejsu bez dzieci  – [gdybym miała dzieci to bym rozważyła]
  • 47. Powiększanie się uszu – [a cycki się nie liczą?]
  • 50. Uczucie, że masz prawo (ze względu na zyskany autorytet) powiedzieć ludziom dokładnie to, co myślisz , nawet jeśli jesteś przy tym nieuprzejmy – [o, to moi niektórzy znajomi są seniorami od wczesnych lat niemowlęcych; dobrze wiedzieć, kupię im ciepłe skarpetki]

Jeśli ktoś do tej pory nie jest pewien moich intencji, to chciałabym wyjaśnić: kochane ludziki, nie bierzcie do siebie tego co jest w tym artykule, bo to to nawet nie jest stek bzdur tylko jakieś kompletne nieporozumienie. :)

3 komentarze
  1. Ty nie jesteś seniorem. Ty jesteś zombie. ;-P

    (Każdy normalny człowiek jest, obawiam się…)

  2. [wiki] permalink

    „33. Otrzymawszy skarpetki łóżko na Boże Narodzenie jesteś naprawdę wdzięczny/a”
    Podstawową oznaką młodości jest wrzucanie tłumaczenia w serwis bez zastanowienia się nad sensem.

  3. Ja chyba tez i podobnie jak Ty od dziecka. Pozdrawiam hardaska

Skomentuj

